Cum ” pierzi ” masa musculara cu o dieta low carb?


Cum ” pierzi ” masa musculara cu o dieta low carb?

Sunt cativa ” destepti ” care sustin ca dietele low carb duc la pierdere de masa musculara. Cum adesea acestia vorbesc din carti, voi prezenta un rezultat foarte bun…sa-mi ziceti si mie unde a pierdut acest domn masa musculara in doua luni de dieta. Are niste rezultate extrem de bune, din toate punctele de vedere.

Sunt practic niste rezultate fantastice obtinute in timp record – 2 luni – cu sfaturile mele si multa munca, vointa si ambitie. R.A – 34 de ani, 1.72m inaltime: de la 88 kg si 102 cm in talie pe 15 ianuarie la 80 kg cu 88 cm in talie pe 15 februarie si 76 de kg cu 84 cm in talie pe 15 martie. Pe langa dieta, a facut antrenamente de forta 5 ori pe saptamana – luni – vineri.

1901870_615396975209141_9181215076633761897_n1978880_615397011875804_3717592615055263407_n970909_615397045209134_5576700771968888006_n485627_615397065209132_9144542244670872593_n

10156050_615397211875784_6683351312584172881_n1530423_615397121875793_1952747666360482384_n

10015173_615397338542438_7927815046370641969_n10170868_615397161875789_1538140399534638275_n

Mai jos gasiti alte resurse utile, precum ar fi: regulile dietelor keto / low carb, toate articolele scrise despre dieta si potentialele ei beneficii, cum se tine dieta, stiinta din spatele dietei, alimentele permise si interzise, dar si numeroase idei de mese, pe care le puteti urmari accesand instagramul meu. Acole le gasiti cu tot cu descrierea aferenta, in format foto sau video.

Totodata, pentru a va ajuta la inceput de drum, gasiti suficienta inspiratie si motivatie in transformarile altor oameni ce au urmat aceasta dieta, cu sau fara ajutorul meu direct. Spun asta explicit, pentru ca exista oameni care nu cred ca doar urmand regulile descrise mai jos / folosind informatiile de pe instagram se pot obtine asemenea rezultate. Aceste marturii au fost in marea lor majoritate publice ( mesaje publice pe pagina mea oficiala ), iar pentru cele cateva primite prin mesaj privat exista acordul scris al acelor oameni pentru postarea pozelor si mesajelor lor.

Acestea fiind zise, gasiti mai jos:

Regulile dietei —> www.andreilaslau.ro/reguli
Dieta —> www.andreilaslau.ro/dieta-ketogenica
Alte rezultate fantastice —> www.andreilaslau.ro/rezultate
Alte transformari exceptionale —> www.andreilaslau.ro/transformari
Mii de idei de mese, aici —> www.instagram.com/drlaslauandrei
Lista alimentelor permise si interzite —> aici

VIDEO
Dietele bazate pe grasimi intre mit si realitate ( 7 septembrie 2012, By Alexa, NasulTV )
Ce ne poate aduce low carb ( 15 septembrie 2012, By Alexa, NasulTV )

Pentru cei care doresc sa fie consiliati, aveti si CONTACTUL meu —> www.andreilaslau.ro/contact

Dr. Andrei Laslau

20 thoughts on “Cum ” pierzi ” masa musculara cu o dieta low carb?”

  1. Chiar ca sunt "deștepți".Low carbohidrați înseamnă slăbire sanatoasa și definire masa musculara cu ușoară creștere. Spun ăsta pe propria mea piele .Am o luna de când țin dieta nu exact dar pe aproape și am deja 10 kg minus și foarte bun tonus muscular. În fiecare zi 25 min cardio dimineață si ceva greutăți seara .Dacă vreți sa fiți sănătoși urmați dieta .Nu am crezut la început dar se văd rezultate.
    Menționez ca mai sar gardul din când în când în privința carbohidraților dar chiar și așa sunt rezultate.

    1. Fara dieta nu ai cum sa ai asemenea rezultate! Sala face multa lume…rezultate de genul asta doar cu sala si mancat la liber…n-ai sa vezi!

    1. Nu ai inteles esenta! Efectiv nu ai inteles-o. E o vorba…ca sa arati ca si cum ai avea vreo 10 kg de muschi in plus…slabesti 10kg de grasime. Chiar daca pierzi un strop de muschi, arati ca si cum ai avea in plus. Sper ca m-am facut inteles.

  2. MIHAI SILAGHI………..VREAU SA TE ANUNT CA TE INSELI IN CEEA CE PRIVESTE VIZIUNEA TA SI SPUSELE DE MAI SUS…..1 din aproximatic 100 de oameni poate creste masa musculara in timpul dietei low carb……daca crezi ca ai fost la un concurs deacum gata esti a tot stiutor????nu e chiar asa …pune mana pe anatomie si invata despre ceea ce inseamna masa musculara step by step.eu am tinuti si inca tin dieta de 12 saptamani low cab e cea mai lunga si cea mai grea dieta ……..si daca vrei sa stii cresc si masa musculara …….in tot acest timp am fost la 2 concursuri si le-am si castigat …..si acum vine altul intr-o sapramana jumate …….nu poti sa afirmi ceva ce nu stii sa dezvolti…..te faci de ras singur cand faci astfel de afirmatii……..

  3. Domnule doctor nu luati in seama tot ce spun gurile rele.Eu am inceput dieta acum 3saptamani si am slabit deja 4.500kg fara sa fac sport. In primele doua saptamani am facut cei drept jumatate de ora de bicicleta statica de doua ori pe saptamana dar in rest nu am timp . Dar totusi chiar daca nu am facut mult sport am inventat mese inspiranduma in exemplele pe care le postati pe facebook (si va multumesc pentru ca va faceti timp pentru noi cei care va urmarim)eu am reusit sa am rezultate vizibile si sant foarte multumita. Pot imbraca din nou talia M si in urma cu putin timp incepusem sa cumpar haine talia L si tindeam spre XL.Astazi mi am permis sa va trimit o fotografie cu torturile mele de sf. Mihail pe care le am facut modificand putin reteta dumneavoastra de tort de ciocolata am utilizat jumatate de blat pentru un tiramisu si jumatate pentru tort cu ciocolata.nimeni nu credea ca nu au nici zahar nici faina. Va multumesc si va rog postati in continuare pe mine ma. ajuta mult exemplele de mese. Adaptate bineinteles la ce pot manca eu si la faptul ca nu fac sport

  4. Buna ziua. La inceput nu credeam ca mancand grasimi si atat carne si branza poti slabi. Am tinut
    dieta o luna, am mai trisat cateodata dar va spun ca am slabit 2 kg in prima saptamana si dupa am slabit 0,5 kg la saptamana.Am 1.72 si 63,5 kg. Fac palestra 2-3 ori pe saptamana.Mi-am facut analisele sangelui la inceput aveam 227 valore colesterolului dupa o luna am refacut analisi si am 207, deci mancand grasimi colesterolo a scazut.

  5. In functie de obectivele urmarite, necesarul de proteine pentru o persoana care doreste sa creasca in masa musculara este cuprins intre 1,5 si 2 grame pe kg corp pe zi, ceea ce inseamna ca daca ai o greutate de 70 kg, pentru a creste in masa musculara ,ai nevoie intre 105 si 140 grame de proteina pe kg corp pe zi. Este important sa va uitati pe eticheta si sa remarcati continutul nutritional.Spre exemplu daca la 100 de grame de produs acela nu contin un minim de 18 grame proteine, avem de a face cu un preparat de calitate inferioara.
    In vederea intocmirii unui plan nutritional bine pus la punct trebuie sa avem in vedere:
    – introducerea in alimentatie a leguminoaselor (mazare, fasole,linte, soia, naut, bob, lupin)
    – consumul de alimente de origine animala cu un nivel ridicat de proteina completa (carne, preferabil bio sau organica, lactate si branzeturi, urda, oua si icre de peste), legume, fructe ,cereale integrale.
    . Aveti mare grija insa de unde anume precurati aceste alimente pentru ca de multe ori aduc la pachet o pleiada de hormoni, antibiotice, pesticide si E-uri care ne pot subrezi , in timp, starea de sanatate.
    Deci conteaza foarte mult alimentul insa conteza la fel de mult si provenienta acesuia.
    Suplimentele alimentare joaca si ele un rol deosebit de important in vederea completarii unor carente nutritionale. Foarte important si aici este sa le alegeti pe cele calitative si sa le alternati la anumite intervale de timp.
    Sunt intrebat deseori unde gasesc alternative sanatoase de alimente. E adevarat, din pacate, in ultimii 10 -15 ani, alimentatia a devenit din ce in ce mai falsificata si nenaturala. Exista totusi si posibilitati de unde ne putem procura alimente si suplimente naturale sau cat mai aproape de natural.
    Imi puteti adresa intrebari pe adresa [email protected]. Acolo intocmesc si diete personalizate impreuna cu recomandarile de suplimente.

    Adrian Udrea- fitoterapeut, nutritionist-Timisoara

Comments are closed.